Translate

Translate

четвер, 3 січня 2013 р.

"Презентація книги Семена Спектора

"Я люблю Вас люди"

       У вересні 2012 року голова Крижопільської районної державної адміністрації Лідія Павлівна Семенюк у складі обласної делегації побувала в Росії, у столиці одної з найбільших і потужніших регіонів Федерації Єкатеренбурзі.
      Під час одного з офіційних прийомів, коли представили членів делегації, і назвали Крижопільщину, тут кілька представників приймальноїкомісії оживились: мовив знаємо про Крижопіль почесний громадянин нашого міста родом звідти. Згодом Лідія павлівна зустрілась з Семеном Ісаковичем Спектором, який передав Крижопільчанам  свої найкращі побажання і прекрасний  подарунок - свою книгу "Я люблю вас люди". Основну їх частину Лідія  Павлівна передала у бібліотеку . І саме з ініціативи Лідії Павлівни 13 грудня 2012 року відбулася презентація книги Семена Спектора "Я люблю вас люди".
       Так  як Семен Ісакович навчався у Крижопільській СЗШ І-ІІІст.№1 учні школи підготували інформацію про життєвий і творчий шлях Семена Спектора, а також спогади його однокласниці Мільман Ганни Давидівни.
        Про історичні події, які були в Крижополі і відтворені у книзі розповів кандидат історичних наук Годований Є.Ф.
   Також поділилися своїми враженнями про книгу : Баденюк І.Я., Зуйкіна Н.С., Чепіль С.Я., Пляцок І.П..
 На завершення презентації прозвучали слова Семена Спектора: "Прагніть робити добро, нам не можна черствіти".


Немає коментарів:

Дописати коментар

Архів блогу